El vídeo de relats de records i vivències dels 50 anys de l’Escola El Farell!

En el cinquantè aniversari de l’escola hem volgut fer un recull dels records i vivències de la gent que ha format part durant aquests 50 anys de l’escola: alumnes, mestres, famílies, direccions,  membres de l’AMPA, monitores del menjador i cuineres, conserges, representants de l’Ajuntament… Per això, aquests últims mesos hem fet una crida per a trobar voluntaris per venir a gravar i gràcies a tots ells i elles hem pogut elaborar aquests vídeos. Han estat un total de 120 persones que han compartit amb tots nosaltres el seu pas per l’escola en un total de 65 gravacions. Ha estat molt interessant i emotiu descobrir tantes coses de la nostra escola!! Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació!!

Amb totes les entrevistes hem fet un total de 10 vídeos agrupats per temàtiques.

“El camí” ens descobreix la història dels 50 anys de l’escola El Farell i ens explica els seus canvis narrats pels mateixos protagonistes.

“Parlem d’educació” recull la mirada de docents i d’alumnes que ens expliquen com han après i ensenyat en aquest centre. Així podem descobrir alguns dels canvis i projectes que s’han realitzat al llarg d’aquests 50 anys. Finalment també inclou un apartat dedicat als mestres.

“L’escola de tots” agrupa tota la comunitat educativa que forma part de l’Escola El Farell: famílies i AMPA, el menjador, la secretària, el conserge, etc. i fa un repàs a la seva dedicació a l’escola al llarg de tots aquests anys.

“Descobrim” és el recull de les primeres descobertes més enllà de les aules: els patis, les excursions i les colònies. Està explicat pels propis protagonistes i les seves vivències al llarg dels 50 anys.

“Celebrem” és un recull d’algunes de les festes que s’han celebrat a l’Escola El Farell al llarg d’aquests 50 anys. Fem un repàs de les festes més especials i com han sigut i canviat al llarg dels anys.

“La paraula” són les respostes a “Com definiries l’escola en una sola paraula?“. Totes les aportacions reflecteixen l’essència de l’Escola El Farell.

“Mirada al futur” són les respostes de tots els entrevistats a la pregunta: “Com t’imagines l’escola en un futur?“.

“Micròfon obert” és el recull de les frases espontànies més sinceres i anècdotes que han sorgit durant la gravació dels vídeos dels 50 anys de l’Escola El Farell.

“M’agrada l’escola” recull les coses que més els agraden als infants que estudien a l’Escola El Farell en el seu cinquantè aniversari.

“Gràcies” recull tota la gent que ha col·laborat en la realització d’aquests vídeos per a celebrar els 50 anys de l’Escola El Farell explicant i compartint els seus records, experiències i vivències.

Podeu veure’ls clicant al seu títol o clicant a la imatge següent.

Esperem que gaudiu molt aquest recull de vídeos que reflecteixen l’essència d’El Farell i la suma de moltes petites llavors que al llarg d’aquests 50 anys han anat creant la magnífica escola que tenim. Moltes gràcies a tots i totes!!