EXPERTS EN ESTALVI D’AIGUA

Ja tenim aquí els codis QR amb els diferents videos sobre l’estalvi d’aigua que l’alumnat de quart ha elaborat amb molta il·lusió i molt d’esforç.

Es tracta de diferents propostes per evitar el malgastament d’aigua i poder reutilitzar aquest element tan preuat.

Al final d’aquest article trobareu els diferents codis QR, els quals us donaran accés directe als videos. Abans però, a continuació podeu llegir la notícia que han escrit els infants, tot aprofitant el treball d’aquesta tipologia de text dins de l’assignatura de Llengua Castellana.

NOTICIA

Los niños y niñas de cuarto de primaria de la escuela el Farell han hecho unos videos para dar ideas sobre cómo ahorrar agua.

Todo comenzó cuando un día los alumnos recibieron un importante video de la NASA pidiendo ayuda e ideas para ahorrar agua.

Después de hacer muchísimas actividades sobre el tema llegaron a la conclusión de que tenían que hacer videos para que las familias comprendiesen lo importante que es ahorrar agua. Esos videos simulaban situaciones en las que es posible gastar menos agua y contribuir al bien del planeta.

Para poder ver dichos videos, se ha decidido vincularlos a diferentes códigos QR y colgarlos por la escuela para que familias y alumn@s puedan verlos fácilmente y coger buenas ideas para el ahorro.

En breve estarán disponibles y los alumnos esperan que la gente tome conciencia y aprendan de ellos.

I a continuació…  “ENDAVANT VIDEOS!!”

(si no podeu fotografiar els codis QR, a través d’aquest link accedireu a una carpeta Drive per poder veure els videos directament des dels telèfons mòbils o tauletes)