Celebrem el Nadal a l’escola

Aquests últims dies del primer trimestre hem realitzat a l’escola moltes activitats relacionades amb Nadal.

Hem anat a buscar els tions pels patis o pels boscos propers a la nostra escola, ens han vingut a visitar uns patges dels Reis Mags d’Orient, hem fet manualitats i postals nadalenques, ens hem intercanviat regals amb l’amic invisible…

I també, de tant de donar-lis de menjar els tions, finalment els va entrar un gran mal de panxa i els vam haver d’anar a cagar.

Per acabar, aquest curs la pandèmia sí que ens ha permès realitzar l’esperat concert de Nadal de l’escola, que enguany, l’hem realitzat al pavelló. Tot i que finalment no van poder assistir les famílies, ens hem pogut trobar tots els alumnes de l’escola plegats per desitjar-nos bones festes. Ha estat un dia molt especial per petits i grans.

Aquí us deixem els vídeos de les diferents actuacions:

Presentació Dolors
P3 P4 A P4 B
P5 1r A 1r B
2n  3r 4t
Monitors/es del menjador
Mestres i discurs de comiat Famílies

Esperem que us agradin!! Aprofitem poder desitjar-vos unes BONES FESTES!!!

Per veure totes les fotografies de les activitats nadalenques seguiu aquest enllaç.

Ja hem penjat totes les fotografies del concert!!