Espais d’aprenentatge entre els alumnes de P5 i 1r

Des de l’escola es potencia la interrelació de diferents nivells a través dels Espais d’Aprenentatge. Aquests espais es fan des de P3 fins a 1r de primària, i pròximament s’ampliarà amb les capses d’aprenentatge de 2n fins a 6è.

Els espais que es treballen al grup de P5-1r, són:

• Calidoscopi (espai on es treballen més les arts plàstiques),
  • Naturalium (on s’experimenta amb diferents elements de la natura i es treballa l’hort amb la col·laboració del Carlos Llopis, pare de l’escola),
  • Minimons (on es treballa el llenguatge oral a través del joc simbòlic), Núvol de somnis (on es reforça l’escriptura),
  • Matrix (on es proposen jocs lògico-matemàtics),
  • i el Toca-toca (on es potencia l’experimentació).

Cada setmana els alumnes escullen un espai i passen per ell dues sessions (aquest curs són les tardes de dilluns i de dimarts). Cada sis setmanes es canvien de propostes.

La interrelació dels alumnes de P5 i 1r en aquestes estones és molt bona i els alumnes gaudeixen els uns amb els altres.

Veure totes les fotografies