Diada de Sant Jordi i Concurs Literari

Aquest curs hem celebrat el XIXè Concurs Literari.

Com a novetat, engany els alumnes havien d’elaborar els textos relacionats amb la Igualtat de gènere en grups cooperatius. A més, de manera aleatòria, van rebre una sèrie d’elements que havien d’aparèixer a la seva història (un determinat personatge, un escenari, un element…).

Tot l’alumnat ha gaudit molt elaborant els seus escrits de forma cooperativa.

Vam entregar els premis el divendres 23 d’abril a la tarda de forma telemàtica. Unes presentadores anaven passant per totes les aules de primària, i van lliurar els premis al “Millor treball en grup” i al “Millor text literari”. Totes les classes vam poder gaudir del moment connectats al meet.

Al final d’aquest article trobareu una revista digital amb els dibuixos i escrits guanyadors.

Al vestíbul de la nostra escola hem elaborat aquest arbre primaveral amb els textos i dibuixos guanyadors. També podem trobar la resta de contes a la taula per tal que l’alumnat també tingui l’oportunitat de llegir les creacions literàries dels seus companys i companyes.

Durant la Diada de Sant Jordi vam fer nombroses activitats.

Els més petits de l’escola (P3 i P4) vam fer una gimcana pels patis on havien de fer curses de sacs, el joc de les cadires col·laboratiu, joc d’equilibris, de punteria per matar al drac amb xeringues d’aigua, de ganyotes…

La resta de cursos van fer diverses d’activitats relacionades amb el teatre a l’aula

i van jugar a jocs digitals relacionats amb la llegenda:

Els més grans van crear els seus propis jocs per grups (mitjançant la web del Genially) i posteriorment van jugar a un dels jocs creat per un dels altres grups.

Ha estat una diada molt entretinguda!!! Esperem que us hagi agradat!!

Veure totes les fotografies