DENIP 2018

El 30 de gener va morir Mahatma Gandhi i escoles de tot el món celebrem aquest dia actes a favor de la No-violència i la Pau. Un any més, a l’escola vam envoltar-nos de música per treballar el valor de la Pau a través d’activitats molt variades.

Vam començar el dia realitzant tallers de 30 minuts per cicles on vam poder veure moltes vessants diferents de la música.

Posteriorment, cada classe va realitzar activitats plàstiques a la classe relacionades amb la Pau. Les vam unir per crear entre tots bonics murals que hem penjat a l’escola per tal que ens recordin cada dia la importància de la No-violència i la Pau.

A la tarda vam realitzar una activitat molt esperada. L’escola es va omplir de alumnes i ex-alumnes amb els seus instruments i vam obrir les portes de l’escola perquè famílies i alumnes gaudissin del dia. Distribuïts en diferents espais i aules, la música no va deixar de sonar durant tota la tarda.

Per acabar la jornada, al pati de l’escola vam realitzar un concert benèfic amb xocolatada i melindros per tal de recollir diners per col·laborar amb la ONG Petits Detalls que es dedica a promoure projectes d’ajuda humanitària a Uganda. Els nens i nenes van disfrutar d’una actuació molt especial que va servir per tancar un gran dia.

A continuació podeu veure el reportatge que ens van fer des de VOTV:

En aquest enllaç us mostrem l’article de la festa en la revista del nostre poble: “El Calderí”.