Comiat de 6è i Festa de l’aigua!!

El dia 21 de juny es va dur a terme la tradicional festa de fi de curs amb el comiat dirigit als alumnes de sisè i posteriorment, la festa de l’aigua.

Els alumnes de 6è ens van mostrar dues coreografies una amb paraigües i l’altra amb mocadors que a tots ens van agradar molt.

Es va fer l’entrega de les orles de cada alumne acompanyada d’una frase personalitzada per cada nen/a, se’ls va llegir dos discursos de comiat (per part de la directora i de les famílies de 6è) i els consells per part dels alumnes de cinquè.

_N1A0440

També es va realitzar l’entrega d’un detallet dels padrins lectors (alumnes de 1r)._N1A0385

Finalment tots els alumnes de l’escola van cantar una cançó que havien preparat amb el mestre de música dedicada a aquests companys que marxen i que trobarem a faltar.

I finalment, la tant esperada FESTA DE L’AIGUA, on grans i petits (papes, mames, avis, àvies, nens, nenes, mestres…) vam sortir ben remullats!!!!

_N1A0518 _N1A0556

Veure més fotografies