A inicis d’aquest segon trimestre hem començat l‘apadrinament dels alumnes de P5 i 5è.
Tots ells en tenien moltes ganes i no ens paràvem de preguntar quan seria!! I finalment el dia va arribar…
Per grups A i B ens vam dirigir a la sala màgica on vam realitzar diferents dinàmiques per presentar-nos.
Seguidament a cada alumne li vam posar un cartell al front d’un animal del Fons Marí. De forma lliure, sense poder parlar i sense poder mirar el cartell què teniem el front vam anar trobant (amb l’ajuda dels altres companys) qui era en nostre padrí o madrina, fillol/a. Quina careta d’il·lusió posaven quan es trobaven!!
Després vam anar a jugar tots junts als patis de les cabanes i així poder conèixer la nostra parella.
A la setmana següent vam començar a posar en marxa aquest projecte. Els alumnes de 5è van venir a la classe de P5. Inicialment vam explicar en què consistiria aquest apadrinament. Quines activitats podrien triar per fer amb el seu padrí/madrina- fillol/la:
- escriure paraules amb el sobre de lletres,
- escriure paraules amb les lletres de fusta,
- llegir unes fitxes-jocs,
- relacionar imatges amb la seva paraula escrita,
- llegir contes…
i vam començar a practicar, què concentrats estaven!
Es va crear un clima molt bonic, ple d’ajuda, de bons sentiments, de complicitat…
Voleu conèixer les parelles de padrins? mireu, mireu…