Carnestoltes 2018

Com no podia ser d’altra manera, Carnestoltes va ser una festa molt sonada.

Després d’una setmana seguint les consignes que ens havia manat el Rei Carnestoltes, divendres al matí els més grans de l’escola van ajudar als petits a crear màscares per anar preparant el dia. Els cursos de 3r i 4t van elaborar carotes divertides on cadascú va poder experimentar amb papers de colors i escollir la manera de representar el divertimento de Carnestoltes.

Després del pati, tot era apunt per escoltar els esperats esbroncs. Amb tota l’escola reunida al davant de l’escenari, els i les alumnes de sisè van demostrar les seves habilitats lingüístiques per parlar de tot els personal de l’escola! No van deixar a ningú sense esbronc! A la tarda, tots junts vam realitzar la rua pels voltants de l’escola representant diferents estils de música. Les famílies ens van acompanyar per gaudir tots junts d’una tarda de disbauxa.

En els links del text podreu veure les fotografies de cada activitat. No us les perdeu!