Carnaval!!

El divendres 12 de febrer vam celebrar el Carnestoltes. Tota la setmana ha estat marcada per un sentiment de disbauxa i ganes de passar-ho bé. Els cinc dies hem hagut d’anar a l’escola seguint diferents consignes, que els mateixos/es alumnes van escollir. Han estat molt divertides i creatives!

Tot el divendres ha estat una jornada especial on hem dut a terme diferents activitats.

Els més menuts han pogut confeccionar caretes amb els animals dels noms de les classes. Tenien una base, que cada classe i cada infant ha pogut modificar o adaptar al seu gust. Sembla que els hi ha agradat força l’activitat i han marxat a casa contents/es, fets uns/es animalons!

Tota primària ha fet el mateix taller, un taller per a reflexionar sobre les disfresses que havien portat els altres anys i per analitzar les disfresses, que veiem als catàlegs de botigues. S’ha parlat del tema de si les disfresses han de tenir gènere o si és necessari modificar-les si és per a un nen o per a una nena, en comptes de pensar-les per a una persona. Han sorgit debats molt interessants, que sense dubte, ens ajuda a seguir treballant cap a la igualtat de gènere.

A la tarda hem fet una desfilada de disfresses adaptada a la Covid19. Ens hem repartit pels diferents patis de l’escola per cicles. Cada classe ha desfilat ballant davant de la resta dels companys/es. Finalment les mestres han fet l’entrega d’un diploma amb diferents categories a cada classe, per a la comparsa: amb més ritme, la de les disfresses més originals, la més divertida, la més creativa, la més coordinada i la més temàtica.

Desitgem que hagi estat una jornada ben animada per als nostres infants!

Veure més fotografies