A Educació Infantil aprenem els animals en anglès

Aprenem els animals en anglès a Educació Infantil

Durant el primer trimestre els infants d’Educació Infantil hem estat aprenent els animals. Per introduir-los hem explicat un conte:

Hem explicat el següent conte: Dear zoo

També hem escoltat, cantat i ballat la cançó: Walking in the jungle

I hem jugat a diferents jocs:

-run to the animal: enganxem les targetes en un espai comú de l’escola i els infants corren a trobar l’animal que la mestra diu.

-snap the animal: els infants amb un matamosques toquen l’animal que la mestra diu.

P4:

Hem explicat el següent conte: Brown bear

També hem escoltat, cantat i ballat la cançó: I like animals

-memory

-guess the sound of the animal: escoltem  el so dels animals i esbrinem a quin animal correspon.

-abracadabra animal: tots els nens i nenes fem “abracadabra animal” i “transformem” un infant en un animal. Aquest ha d’imitar un animal i la resta d’infants l’ha d’encertar.

P5:

Hem explicat el següent conte: Monkey puzzle

També hem escoltat, cantat i ballat la cançó: Let’s go to the zoo

-memory

-simon says: la versió anglesa del Pere diu amb animals i accions d’animals.

-zoo!: ens posem en rotllana, cada infant té una targeta amb un animal i quan la mestra diu aquest animal han de saltar al mig de la rotllana imitant aquest animal. Quan la mestra diu zoo tots els infants plegats imiten el seu animal saltant al mig de la rotllana.

-freeze: la mestra diu diferents accions dels animals i els/les  alumnes van fent l’acció fins que la mestra diu freeze que llavors s’han de quedar congelats.

-headbanz: endevino quin animal soc preguntant el color i l’acció.