A P5 SOM LLOPS I TIGRES

Un cop més els alumnes de P5 han triat el nom per a la seva classe. Aquesta és una activitat lligada al projecte de classe, perquè a més a més d’aprendre coneixements nous sobre aquests animals salvatges també ens uneix i cohesiona com a grup.

A l’inici del curs es fa una votació per triar quin animal ens representarà al llarg del curs i del qual volem saber-ne moltes coses i curiositats. A P5A  son els llops i Llobes i a P5B els tigres i les tigresses.

Enguany les tutores, vam decidir crear un petit llibre amb una tapa per tal que els alumnes poguessin anar enregistrant i omplint de totes aquelles coses que anaven aprenent, tot respectant els interessos i ritmes de cada alumne.

Cadascú ha pogut decidir quines fotos incloure, què explicar sobre aquests magnífics animals, com il·lustrar cada pàgina, quin ordre seguir… és per això que no n’hi dos d’iguals.

Ha estat una aventura plena de nous reptes superats!!

Veure més fotografies