A cicle inicial treballem les emocions amb el conte de “La fusteria”

A cicle inicial, dins del projecte transversal de l’escola d’educació emocional, hem treballat l’empatia i l’autoestima a través del conte de “la Fusteria”. Amb aquest conte els/les alumnes fan constar que, tot i ésser diferents, tots junts podem crear coses conjuntament: amb el treball en equip i respectant les nostres diferències, podem obtenir molt bons resultats.

En un primer moment es va explicar el conte i, posteriorment, els/les alumnes van reflexionar sobre la història i en quina eina del conte s’identifiquen més. En acabar, van pensar quina era la seva potencialitat i allò que creuen que poden aportar en el treball en grup en un paper individualment i, en acabar l’activitat i ajuntar tots els papers, va sortir un cor ben gran, reflectint la nostra capacitat de fer quelcom bonic amb l’esforç de tots i totes nosaltres.

Veure més fotografies