1r. Missió Apilo XII. Reciclem piles

Com escola verda, la nostra escola porta a terme diferents projectes de reciclatge. En el cas dels alumnes de 1r hem portat a terme “la Missió Apilo XII” que consisteix en informar a tots els alumnes de l’escola que portin les seves piles gastades de casa a l’escola per tal que el Pilós, l’extraterrestre, el porti al seu planeta Reciclatge i les pugui reciclar.

Vam estar parlant a classe de quina forma faríem difusió a la resta de companys i companyes de l’escola i vam decidir que Les àligues faríem vídeos i Els falcons faríem cartells.Un cop fets vam passar per les classes i vam informar a tothom. Aquí podeu veure’n totes les fotografies i els vídeos.

Així que recordeu, RECICLEU LES PILES!! PORTEU-LES AL COET DEL APILO XII DE L’ESCOLA!!