10 alumnes resolen l’escape book de la biblio!!!

10 han estat els finalistes dels enigmes proposats des de la biblioteca. Com a tals, han rebut al matí un carnet com “ELS MILLORS INVESTIGADORS I INVESTIGADORES DE L’ESCOLA EL FARELL” i se’ls ha convocat a l’hora de pati a la biblio.

Quan han arribat els finalistes, han segut en rotllana a la taula central i han rebut un llibre amb un punt de llibre. A partir d’aquí, havien de resoldre, en equip i amb la participació de tots i totes, els misteris proposats fins a trobar la clau.

Els investigadors han ordenat llibres, han fet càlculs matemàtics, han buscat i trobat una capsa, han desxifrat els números per obrir un candau, han buscat codis QR i amb la tauleta els han interpretat fins que finalment, han trobat la clau!

L’emoció ha estat visible en totes les cares dels participants i per primer cop, hem omplert la biblio de crits d’eufòria i d’alegria. A partir d’ara, queda alliberat el llibre de “Cas Obert” que començarà a voltar per les cases dels investigadors i investigadores i per últim, quedarà de préstec a la biblio.

L’experiència ha estat innovadora i molt motivadora. Ja ens demanen una segona edició…

Cliqueu i en veureu les fotografies!