Presentació Carnestoltes

Nens, nenes, mestres,famílies i demés personal de l’escola Dovella!

Us presentem a Carnestoltes , que no és ni dona ni home, ni planta ni animal,és una barreja, just el que esteu mirant!

Aquest any els nens i nenes de 4t hem volgut inspirar-nos en tot allò que ens representa.

Estem preocupats pel canvi climàtic i per això hem volgut fer una capa amb un paisatge que simbolitza com ens agradaria el món, un cel lliure de contaminació i una terra florida i sense brutícia.

Els ocells al cel simbolitzen el seu dreta a la llibertat, fora d’esclavituds, maltractaments i abusos que pateixien molts animals.

Les injustícies socials, en especial aquelles que pateixen els nens i les nenes de tot el món, les hem representat amb el llapis del vestit, perquè sabem que molts nens i nenes no van a l’escola i d’altres ho tenen realment difícil per poder arribar-hi.

La natura és molt important per nosaltres i així ho hem volgut representar en els cabells, però la imaginació també ens té captivats!

I finalment el nostre amor pels llibres i la lectura, per això aquest vestit tan lluït que sembla una llibreria ambulant!

Esperem que us hagi agradat,

l’hem fet amb molta il·lusió i molta creativitat,

Nenes i nens de 4t de l’escola Dovella!

Curs 2019-20