Propostes de treball Educació Infantil

Famílies, les mestres d’educació infantil us fem arribar algunes recomanacions i propostes per fer aquests dies a casa:

  • Dibuixar, retallar i pintar.
  • Llegir, escoltar i mirar contes.
  • Jugar a jocs de taula (parxís, oca, uno, domino,…).
  • Fer construccions.
  • Fer joc simbòlic (cuineta, botiga, cotxes, animals, disfresses,…).
  • Fer titelles.
  • Fer ombres xineses.
  • Representar algun conte tot fent teatre.
  • Maquillar-nos. 
  • Jugar al “veig,veig” …”veig una cosa que comença per…veig una cosa de color…”
  • Inventar petites endevinalles.
  • Escriure el nom o paraules curtes utilitzant diferents materials
  • Escriure llistes de paraules (noms de la família, noms dels companys de la classe, noms d’animals, fruites,…).
  • Jocs de consciència fonològica (pensar paraules que rimin, pensar paraules que comencen amb la mateixa lletra, pensar dues paraules i comptar els sons per buscar la més llarga, pensar paraules i picar les síl·labes, dir paraules so per so com un robot,…).
  • Escoltar cançons, cantar i ballar sense parar.
  • Fer un circuit de psicomotricitat amb coses de casa: sofà, cadires, tamboret, cordes,…
  • Parar la taula i recollir-la.
  • Estendre, plegar i endreçar la roba.

  Activitats TIC

Mica en mica us anirem enviant petits vídeos “tutorials” per donar-vos idees de petites tasques que podeu anar fent a casa. Alguns seran generals de l’etapa d’educació infantil com activitats i propostes que fem habitualment en els Ambients, psicomotricitat o música i altres més específics de cada nivell com activitats més de lectoescriptura o matemàtiques. 

Salutacions a tots i a totes i una abraçada molt gran!

Les mestres d’educació Infantil

1 comentari

Respon a Núria Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>