PARTICIPEM A LA CAMPANYA “FRUITA A LES ESCOLES”

Benvolgudes famílies,

Aquest curs participarem, amb tots els nens i nenes d’educació infantil, a la campanya “Fruita a les escoles”. És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Els objectius són:

– Oferir fruita gratuïta en els esmorzars dins del centre escolar.
– Informar sobre els beneficis de consumir fruites i verdures.
– Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu. I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.

Per tant, us informem que els dies 23, 24, 25 i 26 de GENER, els alumnes d’educació infantil no hauran de portar esmorzar a l’escola. Cal que, com cada dia, vinguin ben esmorzats de casa.

Les fruites que rebrem aquest mes de GENER seran:

* Pastanaga

* Pera Conference

* Plàtan

* Clementina

En cas de que el/la vostre/a fill/a pateixi alguna al·lèrgia a aquests tipus de fruita, cal que ho comenteu amb la seva mestra tutora.

Aquesta campanya preveu repetir el repartiment de fruita un cop cada mes. Alguns dies abans ja us informarem de les dates concretes.

Podeu trobar més informació i consells d’alimentació a la pàgina del Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya:

FEM SALUT!