MIL GRÀCIES A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA – GRAN ÈXIT DE LA FIRA SOLIDÀRIA

El proppassat divendres a la tarda vam celebrar a la nostra escola la Fira Solidària com a cloenda de la Setmana Cultural “Vivim en Pau”. Tots plegats podem estar molt contents del gran èxit de públic. Volem agrair moltíssim a tota la comunitat educativa la participació i col·laboració. Podeu veure totes les fotos de la Setmana Cultural a l’apartat Àlbum fotogràfic/ Fotos escola – Curs 2015-2016.

Es van recaptar 875 EUROS, tot un èxit!

Els farem arribar íntegrament a l’ ONG PROACTIVA OPEN ARMS d’ajuda als refugiats. Us convidem a veure la gran tasca que fan a la seva pàgina web:

ONG PROACTIVA OPEN ARMS