ALUMNES DE 6è PARTICIPEN EN EL PROJECTE “JO DE GRAN VULL SER COM TU”

Els alumnes de 6è curs han participat en el projecte «Jo de gran vull ser com tu» organitzat per la FOEG (Patronal empresarial gironina), ACCIÓ (Generalitat de Catalunya) i el suport de CaixaBank. Aquest projecte pretén acostar el món empresarial a les escoles. El dia 1 de febrer el Sr. Josep Serra de l’empresa «La Vinyeta» va oferir una xerrada molt interessant a l’aula de sisè sobre la seva experiència empresarial. El divendres 12 de febrer els alumnes van tenir l’oportunitat de visitar l’empresa surera Vigas de Palafrugell.

IMG_20160201_113616
Ens visita l’empresari Josep Serra de l’empresa “La Vinyeta”IMG_20160201_113623 (Copiar)
IMG_20160212
IMG_20160212_101837 (Copiar) Visita a la fàbrica surera VIGAS de Palafrugell