XOCOLATADA I CANTADA DE NADALES DE L’ESCOLA

Moltes gràcies a totes i tots que heu assistit a la Festa de Nadal de l’escola que hem celebrat a la Plaça Esteve i Cruañas. Primer tots els assistents han pogut esmorzar una bona xocolata calenta amb melindros. Tot seguit, hem gaudit d’una animada cantada de nadales on tots els cursos d’educació infantil i primària han interpretat la seva. Abans d’acabar, tothom s’ha animat a cantar “El trineu”. A la tarda, hem continuat la festa a l’escola: els més petits han fet cagar el tió i els cursos de cicle mitjà i superior han fet una berenada.

Podeu lagunes fotografie aa aquest enllaç:

FESTA DE NADAL 2018 – ESCOLA DOCTOR ARRUGA