SONA MÚSICA

La idea…

La música no és només art sinó que també és una manera de comunicar-se, de relacionar-se, d’expressar-se… i això ho tenim molt present a la nostra escola.

Creiem que és important que els nens i nenes coneguin un repertori musical variat, amb músiques de diferents estils i èpoques. Per aquest motiu, hem decidit utilitzar la música per avisar de les entrades i sortides i alhora aprofitar aquest fet per treballar algunes de les cançons a l’àrea d’Ed. Musical o en altres àrees. També en alguns casos les cançons poden tenir missatges sobre valors humans que formen part de l’educació emocional dels nostres alumnes.

Cada dia a l’hora d’entrar i sortir de l’escola, al matí, al migdia i a la tarda, podrem escoltar una cançó diferent. Aquestes cançons es repetiran al llarg de la setmana.

Aquest projecte contempla que algunes cançons siguin escollides per l’escola i es presentaran en aquest bloc, d’altres tindran un fil conductor o alguna cosa en comú que els alumnes hauran de descobrir i també hi haurà alguna setmana on les cançons que sonaran seran suggeriments dels propis alumnes. Podeu fer el seguiment de les cançons que van sonant al Bloc de Música de l’escola: http://musicadoctorarruga.blogspot.com/

Esperem que aquest ens sigui un espai motivador per a tothom!

Molta música famílies!