SANT JORDI 2020 – Vídeo SANT JORDI A CASA!

Benvolgudes famílies,

Abans de res, esperem que continueu tots i totes bé de salut i amb bons ànims per tal d’afrontar de la millor manera possible aquests dies difícils de confinament.

Aquest curs ens toca viure un Sant Jordi diferent i…ens quedem a casa! Estem molt contents de la participació dels nens i nenes i de les seves famílies (i de les seves mascotes també!) en  el vídeo que hem preparat per celebrar aquest dia. Ens fa sentir a tots plegats més a prop.
Cliqueu l’enllaç on el podeu veure:
També aprofitem per fer-vos arribar en document pdf adjunt una iniciativa de Biblioteques de Catalunya on si seguiu les instruccions podreu cercar i llegir llibres en format digital de manera gratuïta. Agraïm a la Rosa, bibliotecària de Begur, aquesta informació.
Cliqueu l’enllaç:
Esperem retrobar-nos el més aviat possible a la nostra estimada escola, mentrestant…
Junts seguirem fent escola!