REFORMA DEL PATI

Un cop acabat aquest curs, començaran les obres per canviar totalment la zona del pati d’educació infantil i també per a efectuar millores a altres zones del pati de l’escola.

El dia 21 de febrer de 2018 es va reunir per primer cop la Comissió del Pati on s’hi trobava representada tota la comunitat educativa (Ampa, pares i mares, personal no docent, Ajuntament de Begur, mestres i equip directiu). Seguint l’estratègia establerta al Projecte de Direcció, des de la comissió es va anant configurant, en diferents reunions, el document del Projecte de Pati que recull les idees de tota la comunitat (en especial de tots els nens i les nenes de l’escola), de com ens agradaria que fos aquest espai.

Finalment, després de 3 cursos treballant-hi tots plegats, estem molt contents de presentar-vos i poder fer públic aquest document:

Els plànols definitius han estat elaborats per l’Ajuntament de Begur que ben aviat en farà publicitat.

Agraïm a totes les persones que han participat activament a la Comissió de pati i a l’Ajuntament de Begur per l’esforç pressupostari que suposa fer realitat aquest projecte i la implicació dels seus serveis tècnics. També, a totes les persones que han ajudat, d’una manera o altra, a tirar endavant aquest projecte.

Junts fem escola! I la millorem…

Equip directiu