PREPAREM EL NADAL / COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Un any més s’acosta el Nadal i ens fa molta il·lusió compartir aquesta festa amb tots vosaltres.
És per això que us volem demanar la vostra col·laboració:

FOTOGRAFIA DEL CALENDARI DE L’AMPA

Us informem que demà 24 de novembre, durant el matí, farem les fotografies del calendari de l’any 2018 que, com cada any, editarà l’AMPA.
Ens agradaria molt comptar amb la participació de tots els nens i nenes de l’escola. No cal cap vestimenta especial.

DECORACIÓ DELS PASSADISSOS DE L’ESCOLA

Us volem demanar la vostra col·laboració per decorar l’escola per aquestes festes.
Hem pensat que l’ornament que podríeu fer en família, sigui una POSTAL DE NADAL. Les mesures no haurien de ser més grans de 25cm x 30 cm i podrà ser tant en vertical com horitzontal. La postal podrà tenir un format totalment lliure. El material hauria de ser més resistent que un full de paper. Nosaltres ja adequarem les postals per penjar si s’escau, per tant, no cal fer-hi cap forat ni cinta per penjar.

La data màxima per portar-la al tutor/a del vostre/a fill/a serà el dia 4 DE DESEMBRE.

US AGRAÏM MOLTÍSSIM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ!

JUNTS FEM ESCOLA!