Us informem que s’obre el termini per sol·licitar l’ajut econòmic individual de menjador escolar per al curs 2021-2022 només per a l’alumnat de matrícula nova (P3, 1r ESO o nouvinguts d’altres cursos).
En aquests casos, el termini per sol·licitar l’ajut serà des del 14 de juny, a les 9 h, fins al 2 de juliol, a les 14 h.
Les famílies podran tramitar l’ajut:
Telemàticament
A través de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Empordà.
L’accés a la seu es fa a través de l’enllaç següent: https://baixemporda.
Presencialment
A l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registre (OAMR) del Consell Comarcal del Baix Empordà. Per venir a fer el tràmit és imprescindible demanar cita prèvia.
Adreça: c. Tarongers, 12.
17100 La Bisbal d’Empordà
Dies: de dilluns a divendres
Horari: de 9 a 14 h
Es pot sol·licitar la cita a l’OAMR a través dels canals següents:
– https://baixemporda.
– Per telèfon: 972 64 23 10
Tota la informació dels ajuts és al web del Consell Comarcal a través de l’enllaç següent: https://www.baixemporda.cat/
Per a consultes, l’horari d’atenció telefònica de l’Àrea d’Ensenyament és de dimarts a divendres, de les 9 a les 14 h. Telèfon i persones de contacte: 972 64 55 59 – Cristina Pagès i Ana Linares. O bé a través del correu electrònic ajutsmenjador@baixemporda.cat.
Els dilluns no hi ha atenció al públic.