NADAL A L’ESCOLA DOCTOR ARRUGA!

Aquests últims dies abans de vacances hem volgut celebrar el Nadal a l’escola i ens ho hem passat molt bé!

El dia 11 de desembre vam organitzar juntament amb la Llar d’Infants Ses Falugues una Parada Solidària per recaptar fons per La Marató de Tv3. Estem molt contents, l’import recaptat va ser de  527,27 euros.

Hem fet cagar el Tió, cantat moltes cançons i recitat poemes de Nadal. També el dijous 19 de desembre vam anar tots i totes a la Ràdio a cantar les cançons em directe. I finalment, el dia 20, hem celebrat la xocolatada i el concert de Nadales. No hem pogut fer-ho a la plaça com sempre degut al mal temps però feia molt goig veure el pavelló ple amb les famílies, mestres i els nens i les nenes de l’escola.

Agraïm moltíssim a totes els famílies la seva participació, a l’Ampa per organitzar la xocolatada i el sorteig de la Panera de Nadal (del proper 22 de desembre), i a tot l’equip docent i l’alumnat de l’escola per haver treballat moltíssim perquè tot surti molt bé.

Us desitgem uns Bones Festes!

Adjuntem els enllaços per veure o escoltar algunes de les activitats:

Escolteu el programa especial de ràdio Begur en aquest enllaç:

PROGRAMA ESPECIAL RÀDIO BEGUR NADALES 2019

Aqui podeu veure fotografies de les diferents activitats:

FOTOS ACTIVITATS DE NADAL 2019

Aquest enllaç us portarà al Bloc de música de l’escola on podeu veure els vídeos de les cançons del concert de Nadal:

VIDEOS CONCERT DE NADAL 2019