LLIURAMENT DELS PREMIS DE DIBUIX DE L'”ASSOCIACIÓ DE VEïNS I AMICS DE SA RIERA”

Ahir dimecres 21 d’abril, a les 18.30h a l’Hotel Ses Negres de Sa Riera, es va celebrar el lliurament dels premis del concurs de dibuix organitzat per l’Associació de Veïns i Amics de Sa Riera. Hi va assistir l’alcaldessa, la regidora de cultura, les direccions de l’escola Doctor Arruga i de l’Olivar Vell d’Esclanyà, dues representants de l’associació i els i les alumnes finalistes de les dues escoles amb les seves famílies.

La representant de l’associació va donar la benvinguda i va llegir l’acta que recollia el resultat del concurs amb els diferents dibuixos premiats de les dues escoles. Un cop lliurats els regals als participants, l’acte va finalitzat amb el comiat per part de l’alcaldessa i un berenar per a tothom.

L’Escola Doctor Arruga estem molt contents de participar i col·laborar amb les diferents entitats del poble.

Els alumnes finalistes de l’Escola Doctor Arruga van ser:

Maria Fernanda                                                               Ingríd (pare)

Noah                                                                      Sophie (guanyadora)