BON CURS 2022-2023!

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar, us recordem que el proper curs 2022-2023 comença el dilluns 5 de setembre en horari lectiu de matins de 9h a 13h. A la tarda no hi ha classe. La jornada continuada serà durant tot el mes de setembre (del 5 al 30).

Per a les famílies que ho necessitin, els nens i les nenes poden venir a l’escola a la tarda. L’alumnat serà atès pel servei de monitoratge de l’empresa del menjador Scolarest amb activitats de lleure al pati.

Per tant, l’horari del 5 al 30 de setembre serà:

De 9h a 13h…………………Horari lectiu (obligatori)

De 13h a 15.30h……………Horari de menjador (opcional)

De 15.30h a 16.30h……….Horari d’activitat de lleure (opcional). En cas de que el vostre fill/ la vostra filla assisteixi a aquesta hora de lleure, cal que signeu aquesta autorització:

També, podeu venir a l’escola de 9h a 14h i omplir l’autorització en format paper que disposem al despatx. Sense autorització, no es podrà fer ús d’aquest servei.

ENTRADES I SORTIDES

Pel que fa a les entrades i sortides de l’escola, l’alumnat d’Educació Infantil podrà ser acompanyat per les seves famílies fins a l’aula de tutoria del seu curs i l’alumnat de 1r, 2n i 3r s’esperaran amb les seves famílies al porxo del pati proper al pavelló on les tutores els recolliran. Els nens i les nenes de 4t, 5è i 6è s’hauran d’esperar a la zona de davant l’entrada principal fins que els tutors i les tutores els recullin.
Les sortides es faran per el mateix lloc que les entrades.

REUNIONS

El dia 6 de setembre a les 17h, l’equip directiu farem una reunió informativa a l’escola sobre els aspectes més rellevants del nou curs. Hi podeu assistir totes les famílies de l’escola.
També, cada tutor/a organitzarà una reunió informativa per a totes les famílies del seu grup un cop iniciat el curs. Ja us convocaran amb antelació.

Bon curs a tothom!