JORNADA DE TANCAMENT DE LA XARXA DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA A GIRONA

El dijous dia 25 de maig vam assistir a l’última trobada d’aquest curs de la Xarxa Territorial de Transformació Educativa (XTTE). Va ser una cloenda molt interessant i alhora molt emotiva. Va començar amb un espai de reflexió dirigit per la Neus Heras entorn dos temes cabdals pel que fa a l’educació en l’actualitat: «L’educació gratificant: una altra mirada» i «Treballar la llengua des de les matèries no lingüístiques». Per nosaltres, va fer aportacions valuoses per la pràctica docent a la nostra escola i molt en consonància amb un fet molt important per a nosaltres com és posar l’alumnat en el centre de l’aprenentatge i posar-nos nosaltres al seu servei per aconseguir-ho.

Vam acabar amb un concert de l’Escola Gegant del Rec que, com a escola de molt alta complexitat, ha pogut muntar una orquestra de violins i violoncels a partir del projecte de la Fundació ConArte. Abans de marxar, vam visualitzar un audiovisual amb els vídeos que hem elaborat els diferents centres sobre com hem rebut el nou currículum. Molt agraïdes per tot el que ens ha aportat la XTTE aquests últims anys, ens acomiadem de tota la gent que ho ha fer possible.

Equip impulsor XTTE

Escola Doctor Arruga