GRÀCIES JOSEPANTONI, GRÀCIES MONTSE!

En Josepantoni Castro i la Montse Carreras s’han jubilat! Aquest ha estat el seu últim curs a l’Escola Dr.Arruga, després de molts i molts anys dedicats a la nostra escola. Dijous passat va ser l’últim dia que van pujar l’escala de l’escola amb els seus maletins plens de records i la satisfacció de mitja vida dedicada als nens i nenes de la nostra escola. Esperem que les maletes que us hem regalat les ompliu de família, temps compartit, noves experiències, molts viatges i tot allò que us aporti….FELICITAT.

IMG-20160630-WA0000