FESTA DE LA CASTANYADA 2021

Avui divendres a la tarda hem celebrat, amb tot l’alumnat i els i les mestres de l’escola, la Festa de la Castanyada. Primer hem cantat a la pista de futbol la cançó Pet Patum i tot seguit, per grups estables, hem menjat les castanyes.

Cançó Pet Patum:

Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament que ens ha deixat les torradores i de l’Ampa que ens ha facilitat un pare i una mare que ens han ajudat a coure les castanyes. Els alumnes de cicle superior han escairat les castanyes i  han portat les caixes fins la pista i els de cicle mitjà van anar a recollir llenya al bosc. Els nens i les nenes de tots els cursos s’han fet les paperines.

Tots i totes hem passat una bona estona.

Bona castanyada a tothom!