ESTRENEM NOVA CALDERA DE BIOMASSA

L’Ajuntament de Begur en col·laboració amb la Diputació de Girona, ha tirat endavant un projecte a l’escola Doctor Arruga i al Pavelló Municipal per tal d’instal·lar una nova caldera de biomassa més sostenible per a la calefacció dels dos espais.

Després d’alguns mesos de gestions i treballs d’adequació, avui finalment aquest projecte s’ha fet realitat. És una millora molt important per a la nostra escola. Agraïm moltíssim a l’Ajuntament de Begur i en especial a l’alcaldessa i a l’equip de govern el fet de tirar endavant aquesta iniciativa.

ESCOLA DOCTOR ARRUGA