ESTRENEM 28 CHROMEBOOKS

A partir d’aquesta mateixa setmana, comptem amb un nou recurs a l’escola. A més de la nova connexió Wifi que ens ha actualitzat el Departament d’Educació, estrenem 28 Chromebooks repartits en dos carros per facilitar la càrrega dels dispositius i el transport.

Estem molt agraïts a l’Ajuntament de Begur que ens ha aportat el 78,16% del total de l’import de la factura. L’import restant l’ha pagat l’escola. Moltes gràcies, Ajuntament de Begur!

Juntament amb les eines Google de que disposa tot l’alumnat de l’escola mitjançant el compte de correu corporatiu @escoladoctorarruga.cat, aquests dispositius seran de gran utilitat a la classe ja sigui per treballar de manera individual o en grup.