DIA 18/10/2019 – VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,

EL DIVENDRES 18 D’OCTUBRE DE 2019 s’ha convocat una jornada de vaga general a Catalunya. Per tal de respectar l’ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, us informem que aquest dia quedarà afectada la normalitat de les activitats lectives ja que no podrem garantir l’atenció adequada dels i les alumnes per manca de professorat.
Hi haurà els serveis mínims establerts segons la normativa (una persona de l’equip directiu per centre de treball i 1 docent per cada 6 grups/classe) i també ⅓ del personal dels serveis de menjador i transport escolar.
Rebeu una salutació,

Equip directiu

Escola Doctor Arruga (Begur)