DENIP 2019

El dijous 30 de gener a les 16h. vam celebrar el DENIP 2019 (Dia Escolar de la No violencia I la Pau). Vam fer un acte al pati on hi van participar tots els alumnes i mestres de l’escola. També agraïm a totes les famílies que ens van acompanyar. Els i les alumnes de cicle superior van presentar l’acte i van parlar de la importància de la Pau i de la resolució dels conflictes. Els i les alumnes de cicle mitjà van cantar la cançó “Obre els ulls” amb la col·laboració de la resta d’alumnes i mestres a la tornada.

Cliqueu l’enllaç per veure les fotografies:

FOTOGRAFIES DENIP 2019

Cliqueu l’enllaç per veure el vídeo de la cançó “Obre els ulls”

VÃDEO CANÇÓ “OBRE ELS ULLS”