COMIAT DELS ALUMNES DE SISÈ

Ahir dijous 25 de juny a les 20.30h vam celebrar un acte de comiat dels alumnes de sisè al pati de la nostra escola. No va ser tal i com ens hagués agradat ja que fa molts anys que en aquest acte hi assisteixen tots els alumnes, mestres i famílies de l’escola. Aquest curs no ha pogut ser així, el Covid-19 ens ha limitat el format de l’acte per tal d’ajustar-lo a la normativa i les indicacions que ens van arribar des del Departament d’Educació.

Hi van assistir tots els alumnes de sisè i una representació dels mestres. Després de que el director donés la benvinguda als assistents, es va visionar un vídeo de comiat i es va lliurar una orla i un obsequi a cada alumne/a de part de l’Escola i l’Ampa. Agraïm moltíssim el suport de les famílies que van seguir l’acte fora del recinte escolar.

Tot i això, ens feia molta il·lusió poder celebrar aquest comiat. Un any més, els nens i nenes es fan grans i tanquen la seva etapa com a alumnes de la nostra escola. A l’Institut els esperen noves experiències, nous reptes i aprenentatges.

Els hi desitgem molta sort i molts èxits en aquesta nova etapa. BON ESTIU!!!

El que d’arrel s’aprèn…mai del tot s’oblida»    Sèneca