CLOENDA ERASMUS+ A BEGUR (14 al 18 de març 2022)

La setmana del 14 al 18 de març, vam celebrar a la nostra escola l’última mobilitat del programa Erasmus “Eat healthy. Act Responsibly”  del qual participem. Ens van visitar les escoles de Lituània, Polònia, Turquia, Macedònia i Romania. Vam organitzar, molt il·lusionats, l’estada i tota una sèrie de propostes i activitats per aquests dies.

Molt contents d’haver participat en aquest projecte europeu que ha ofert al nostre alumnat de 6è i als mestres acompanyants la possibilitat de viatjar als diferents països europeus participants i de participar en les diferents activitats organitzades (on-line i presencials).

Us convidem a veure les fotografies d’aquesta trobada així com la pàgina amb tota la informació Erasmus des de que va començar aquest projecte.

FOTOGRAFIES i VÍDEOS – ERASMUS A BEGUR (del 14 al 18 de març):

https://photos.app.goo.gl/Dpz5gLEGxurq8sAG7

PÀGINA INFORMACIÓ ERASMUS:

https://agora.xtec.cat/ceipdoctorarruga/erasmus-2019-2021-eat-healthy-act-responsibly/

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut