CELEBREM SANT JORDI

Durant aquesta setmana hem realitzat a la nostra escola diferents activitats relacionades amb la festa de Sant Jordi.

Roses, poemes, exposicions de llibres i lectures a l’aire lliure ens han acompanyat durant el matí d’aquest dia tan especial. A les 11.30h tot l’alumnat i mestres de l’escola hem una pausa per cantar conjuntament, en espais separats, la cançó «Sant Jordi arriba». A la tarda, hem visionat els vídeos dels contes que han preparat les famílies i l’Ampa ha regalat un llibre a cada grup.

Donem les gràcies a les famílies que han preparat els video-contes i a l’Ampa per la seva col·laboració i pel regal dels llibres.

Video-contes fets per les famílies                          L’Ampa regala un llibre a cada grup-classe

Manualitats de Sant Jordi

Biblioteca al pati