AVUI, 23 DE MARÇ DE 2018…ES JUBILA LA MERCÈ!

Amb més de 30 anys dedicats a la nostra escola, avui tot just abans de començar les vacances de Setmana Santa, la Mercè Sala es jubila. Incansable, treballadora, bona consellera…podem dir que avui una gran mestra i companya marxa de la nostra escola. I ho pot fer amb la tranquil·litat d’haver aportat moltíssimes coses bones a vàries generacions d’alumnes i companys/es que han compartit, durant tants anys, experiències, temps, aprenentatges i molts somriures.

T’ho mereixes Mercè! Et desitgem molta felicitat en aquesta nova etapa que acabes de començar.

Moltes gràcies i Molta Sort!!!