ATURADA GENERAL – DIA 3 D’OCTUBRE DE 2017

Benvolguda comunitat educativa,

Demà 3 d’octubre, la Generalitat de Catalunya decreta un dia d’ATURADA GENERAL. Per tant, us informem que l’escola romandrà tancada i quedaran suspeses totes les activitats escolars, extraescolars i els serveis de menjador i transport.

Avui a les 12h, tots els alumnes, mestres i personal no docent de l’escola ens hem trobat al pati per mostrar el nostre desacord amb l’ús de la violència. Hem llegit un manifest de condemna pels fets ocorreguts durant el dia 1 d’octubre on més de 800 persones van resultar ferides pel fet de manifestar-se pacíficament en defensa de les seves idees.

VOLEM VIURE EN DEMOCRÀCIA,

VOLEM VIURE EN PAU!