ÀNGEL MARTÍNEZ HOYOS FA UNA AUDICIÓ PEDAGÒGICA DE GUITARRA ALS ALUMNES DE SISÈ

El passat dimecres 6 de juny, els alumnes de sisè van poder gaudir d’una audició del guitarrista professional Àngel Martínez Hoyos. Amb una àmplia trajectòria, l’Àngel es dedica professionalment a la música fent concerts amb agrupacions estables i ensenyant a tocar la guitarra a l’Escola de Música de Torroella de Montgrí i El Gabià de L’ Escala. A més, és el pare d’una alumna de sisè.

Els nens i nenes van poder escoltar l’ukele, la guitarra clàssica i l’elèctrica a partir de diferents estils musicals. Va ser una exposició fantàstica on els alumnes van interaccionar amb el músic fent-li moltes preguntes. Van poder aprendre moltes coses d’aquests instruments i de l’ofici de músic. En definitiva, tot un privilegi rebre un gran professional de la música a la nostra escola.

Moltes gràcies Àngel per la teva audició!

Adjuntem imatges i vídeos de l’activitat en aquest enllaç:

FOTOS I VIDEOS AUDICIÓ GUITARRA – ÀNGEL MARTÍNEZ HOYOS