ACTE DE PRESENTACIÓ DE LA VISIÓ DE CENTRE

Ahir dimarts 10 de desembre de 2019, a les 16.45 h, vam presentar a tota la comunitat educativa de l’escola el resultat de les dinàmiques fetes amb alumnes, famílies i mestres i els acords presos en aquestes trobades. Tot seguit, es va fer la votació de l’eslògan que més ens representava i finalment, l’Ampa va oferir a tots els i les assistents un berenar boníssim (Moltes Gràcies Ampa!)

Les dinàmiques han servit per configurar el que ja és, a partir d’aquest moment, la Visió de Centre de la nostra escola i que serveix per consensuar amb tots i totes, el camí de futur que ens ha de portar cap a un model d’escola avançada. El projecte d’Escolanova21 ha estat clau per encaminar aquest canvi.

Agraïm molt sincerament el suport i la feina de tots i totes i també a totes les persones la seva assistència a l’acte.

Hem fet camí, però encara en queda molt per fer! JUNTS SEGUIREM FENT ESCOLA!

Adjuntem els enllaços del vídeo presentat i les fotografies de l’acte:

VIDEO VISIÓ DE CENTRE 2019 – Escola Doctor Arruga

FOTOGRAFIES ACTE VISIÓ DE CENTRE 2019