6è PARTICIPA A LA CAMPANYA LET’S CLEAN UP

La campanya “Let’s Clean Up” és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Avui divendres durant el matí, els i les alumnes de 6è han participat a l’activitat de recollida de residus en una zona molt propera a l’escola. A les fotos es pot veure la gran quantitat de residus de tota mena que han recollit. Abans de començar, un representant de medi Ambient de l’Ajuntament de begur ha explicat a l’alumnat el desenvolupament de l’activitat per promoure el respecte cap al medi ambient.

Cliqueu l’enllaç per veure les fotografies: