22-6-2021 CLOENDA DEL CURS 2020-2021

El curs 2020-2021 va finalitzar el dia 22 de juny i ho vam celebrar amb diferents activitats a l’escola i al Parc de l’Arbreda.

A primera hora, tot l’alumnat de l’escola va poder visualitzar els vídeos dels balls que els diferents grups d’educació infantil i primària havien preparat per acomiadar els nois i les noies de sisè. Tot seguit, educació primària va esmorzar síndria abans de desplaçar-se fins a l’Arbreda mentre que els nens i les nenes d’educació infantil van fer la festa de l’aigua on van quedar ben remullats. S’ho van passar molt bé!

Tot l’alumnat i les i els mestres de primària i les famílies dels nens i les nenes de 6è, ens vam trobar al Parc de l’Arbreda per celebrar l’acte de Comiat de 6è. El director de l’escola va donar la benvinguda i els nens i les nenes de 5è van presentar l’acte i lliurar les orles. La presidenta de l’Ampa també va fer entrega d’un obsequi de part de l’escola i de l’Ampa que consistia en un bolígraf-pendrive amb alguns vídeos i fotografies desades en el seu interior. Aquest acte va ser molt emotiu. Un cop finalitzat, es va iniciar una divertida Festa Holi amenitzada per un discjòckei on els nens i les nenes i l’equip docent va gaudir d’una estona ben divertida.

Agraïm a l’Ajuntament de Begur el muntatge de l’escenari i la delimitació amb tanques de l’espai i a l’Ampa per col·laborar ens els obsequis de les orles i els bolígrafs, subvencionar la festa Holi i per la feinada que van portar a terme preparant l’espai i senyalitzant les zones dels diferents grups estables.

Entre tots i totes, vam gaudir d’una bona festa de comiat pels alumnes de 6è i de celebració de l’últim dia de curs.

Acabem un curs encara marcat per les mesures de prevenció de la Covid-19 que ens han obligat a adaptar el nostre dia a dia per tal de que l’escola fos un lloc segur. Esperem, poc a poc, recuperar la normalitat tant a dins com a fora de l’escola i poder desenvolupar tots els nostres objectius i projectes futurs.

Adjuntem en aquest enllaç algunes fotografies de l’últim dia d’escola:

MOLTA SORT I ENCERTS A L’ALUMNAT DE 6è!

BON ESTIU A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA!