TAULA DE LLUM A INFANTIL

Hola famílies!

Com esteu? Esperem que totes i tots estigueu bé!. Nosaltres anem treballant des de casa en la mesura del possible i, per aquest motiu, seguirem escrivint articles per explicar-vos activitats i projectes que fem durant el curs i que reprendrem quan aquest confinament forçós acabi. Ja des del curs passat tenim la sort de disposar d’una taula de llum que ens permet fer activitats interessants i motivadores per als nostres alumnes.

Una taula de llum és una taula que s’il·lumina amb llum . Moltes vegades, la gent associa una “caixa de llum” amb fer fotografies, però la taula de llum de què parlem és una eina educativa i lúdica essencial per als nens petits que ofereix multitud de possibilitats. Es pot utilitzar per el joc lliure, i també per a l’observació, l’atenció i l’aprenentatge acadèmic com la lectoescriptura, llenguatge, matemàtiques, música, i ciències. Així doncs, la nostra taula de llum permet crear un espai d’aprenentatge atractiu i acollidor que anima els nens a participar en activitats d’aprenentatge a través del joc.

Esperem que els/les nostres alumnes puguin tornar a gaudir aviat d’aquestes propostes. Molt ànim a tothom i ens veiem aviat!!!

Paqui, Vane i Neus.