On som

L’escola pública Creixà es troba situada a la comarca de l’Anoia. Pertany al municipi de Piera.

Està situada a uns 10km del nucli de Piera, per aquest motiu es disposa d’un autobús urbà que fa el recorregut entre el Barri de Can Canals de Mas Bover fins al nucli de Piera, un servei públic gestionat per l’Ajuntament de Piera.

Per arribar amb transport privat, cal agafar la carretera comarcal de Martorell a Capellades; després del poble de Masquefa hi ha el trencall direcció Sant Sadurní d’Anoia. A uns 5 km, a la banda dreta de la carretera s’arriba al barri de Can Canals de Mas Bover. Existeixen dues entrades al barri, però la més propera a l’escola és la segona, des de la qual de seguida s’agafa el carrer Rambla de Piera , 58, que és on ens trobem situats.

Escola Creixà
Rambla de Piera, 58