Instal·lacions

patiinfantil

gimnas

Espais

La nostra escola és un centre d’una sola planta sense barreres arquitectòniques on hi estudien un centenar d’alumnes d’Educació Infantil i Primària.

L’escola s’estructura en quatre zones ben diferenciades:

Zona 1: Trobem les aules d’Educació Infantil (P3-P4-P5) i una sala polivalent, amb una petita tutoria pels mestres.

Zona 2: Correspon al vestíbul principal d’entrada a l’escola on es troben les dependències de consergeria, reprografia, magatzem d’ Educació Infantil, lavabo de minusvàlids i el despatx de direcció i de l’equip Directiu.

Zona 3: És el passadís d’espais comuns com l’aula de mestres, aula d’anglès, despatx per l’EAP, magatzem de material fungible, magatzem de material didàctic, aula d’informàtica, aula de musica, aula de suport,sala de reunions i lavabos.

Zona 4: Passadís corresponent a Educació Primària, trobem el menjador escolar i cuina, despatx per l’AMPA, aula d’experimentals, aules de 1r a 6è i lavabos.

Al final del passadís hi ha l’accés cap al gimnàs i vestuaris.

Patis: Comptem amb dos patis de grava (Educació Infantil), una pista petita i una pista esportiva reglamentària.

jocpatiprimaria2

Hort: Cada curs té una parcel·la a l’hort on sembra, rega i té cura dallò que ha plantat.

Altres espais:

espaisescola022