DIA DE LA DONA

Hola famílies!

Divendres passat vam commemorar el dia de la dona fent una sèrie d’activitats a les classes (col.loquis, veure vídeos, jocs per parlar de gènere i igualtat,..). Per la tarda, pocs minuts abans de marxar, tota l’escola ens vam reunir al pati d’infantil i vam llegir un manifest per tal de reivindicar la igualtat efectiva entre nens i nenes, homes i dones.

L’objectiu de fer tot aquest treball és la de conscienciar a totes les/els alumnes de que a  l’escola assumim el repte transformador, educant des de la singularitat, la dignitat i la llibertat personal, trencant estereotips que són motiu de discriminació social i econòmica. Així doncs, refermem el nostre compromís de  treballar activament a favor de la igualtat, entre homes i dones.

Hem de dir a les nenes que les seves veus són importants”. Malala Yousafzai

Fins aviat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *