#SomDelCreixà

INFORMACIÓ TARGETES MONEDERS

Benvolgudes famílies,

Seguint les instruccions que ens ha fet arribat el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, mitjançant la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa, us fem saber, en referència a les targetes moneder, els següents aclariments:

• El termini màxim per exhaurir el saldo de les targetes es aquest proper 31 de juliol, un cop finalitzat aquest termini les targetes seguiran actives però amb saldo zero.
  • Les persones que tenen les targetes les hauran de conservar en bon estat, i retornar-les als centres educatius durant el mes de setembre, a partir de l’inici del nou curs escolar.

CALENDARI MATRÍCULA CURS 2020-2021

( Cliqueu les dates per veure els llistats)

Publicació de l’oferta final: 6 de juliol

Publicació de les llistes d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de
preinscripció i admissió: 30 de setembre

Si voleu veure un resum del nostre Projecte Educatiu de Centre, cliqueu a la imatge.

Podeu consultar tot el document dins del menú , a l’ apartat de documents de centre.

Famílies,

Us informem que clicant a la imatge, accedireu a totes les noves informacions que ens van arribant des del Departament. Us recomanem que tingueu oberts    els canals de comunicació amb l’escola i que consulteu amb regularitat l’ enllaç.

Inici del tercer trimestre de forma virtual.

Totes les escoles de Catalunya comencem avui, 14 d’ abril,  el tercer trimestre i ho farem de forma virtual. No és una tasca fàcil, però almenys intentarem fer-ho el millor possible. L’ escola, a  través de diferents plataformes , acompanyarem al nostre alumnat per tal de  garantir al màxim  el seu  procés d’aprenentatge i col·laborar en l’atenció del benestar emocional. Com sempre, l’equip de docents estem a la vostra disposició   en aquest nou període i amb aquesta nova manera de treballar

El pot de la calma

Hola famílies, com esteu? Esperem que bé!
Aquests dies que estem a casa i que potser algunes de les nostres emocions poden estar a flor de pell us portem una proposta que podeu fer conjuntament adultes/ts i nenes/ns.
Es tracta del pot o l’ampolla de la calma. … Llegeix més»

Igualtat de gènere

Des de l’escola Creixà dies com el passat 8 de març no passen desapercebuts. I és precisament en aquestes dates de confinament a casa en què els nostres alumnes poden comprovar que el fet de ser home o dona no ens ha de condicionar al… Llegeix més»

TAULA DE LLUM A INFANTIL

Hola famílies!
Com esteu? Esperem que totes i tots estigueu bé!. Nosaltres anem treballant des de casa en la mesura del possible i, per aquest motiu, seguirem escrivint articles per explicar-vos activitats i projectes que fem durant el curs i que reprendrem quan aquest confinament forçós… Llegeix més»

DIA DE LA DONA

Hola famílies!
Divendres passat vam commemorar el dia de la dona fent una sèrie d’activitats a les classes (col.loquis, veure vídeos, jocs per parlar de gènere i igualtat,..). Per la tarda, pocs minuts abans de marxar, tota l’escola ens vam reunir al pati d’infantil i vam… Llegeix més»

Kimo-caps!

En motiu del Dia Mundial del Càncer Infantil (15 de febrer), el passat divendres ens varen visitar dos representants del projecte Kimo-Caps per explicar-nos la seva tasca.
Des d’aquest projecte, es dissenyen i elaboren mocadors pel cap per nenes i nens amb càncer i ens varen… Llegeix més»

MURAL D’HIVERN A INFANTIL

Hola
Ahir per la tarda els/les alumnes d’infantil vam decorar el nostre passadís amb un mural d’hivern molt original. Els/les alumnes es van expressar lliurement utilitzant rodets, pinzells i pintures de colors freds. Va ser una estona molt engrescadora i el resultat és un mural molt bonic :))