ZUMBA A L’ESCOLA

Aprofitant que el dia 6 d’abril va ser el dia Internacional de l’esport, hem gaudit d’una sessió de Zumba. Ens hem activitat de bon matí i hem gaudit molt del ball.

SORTIDA GARRAF

Els infants més grans de l’escola han fet una sortida al Garraf. Han après moltes coses sobre la flora i la fauna de la zona. Han gaudit d’una caminada amb unes vistes immillorables.

CONFERÈNCIES A L’ESCOLA

Comencem les conferències a Primària!
Cada infant es fa expert sobre un tema i realitza una recerca d’informació conjuntament amb la família. Els companys/es d’aula gaudeixen d’una exposició realitzada per l’expert/a. Un projecte molt interessant que treballa l’expressió oral.

ENGLISH DAY

El passat divendres 1 de març  padrins/es i fillols/es han passat un matí molt ARTÍSTIC! Deixem volar la nostra creativitat i fomentem l’ús de la llengua anglesa. Hem creat diversos espais de creació artística i els infants d’I3 fins a 6è han pogut compartir experiències… Llegeix més»

CONCERT TOCATTA 5è

Benvolgudes famílies,
El passat dilluns 26 de febrer els/les alumnes de 5è van fer el concert de la Tocatta. Aquest és un projecte portat a terme amb l’escola de música de Piera. Mestres i alumnes de 5è interpreten junts una peça musical i aquest cop… Llegeix més»

TOCATTA A 5È

Els i les alumnes de 5è han començat aquesta setmana amb el projecte Tocatta, de la mà de l’escola de música de Piera. Els infants s’han començat a familiaritzar amb un instrument. Més endavant ens faran un concert.
Han estat molt content/es de començar amb aquest… Llegeix més»

SORTIDA A LA CREU DE CREIXÀ

Aquest dijous llarder tota l’escola ha gaudit d’una caminada a l’ermita de Santa Creu de Creixà. Hem preparat el nostre entrepà de botifarra d’ou i hem esmorzat tots plegats/des gaudint d’un paisatge fantàstic.

PORTES OBERTES

VINE A CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA
Us informem que el dia de portes obertes de la nostra escola serà el dimarts 27 de febrer a les 16.45h.
Farem una reunió informativa i a continuació farem una passejada guiada per la nostra escola.
Us hi esperem amb moltes ganesLlegeix més»

COMENCEM PISCINA!

El grup de cicle inicial ha iniciat la piscina!
Ens ho hem passat d’allò més bé i hem començat amb moltes ganes d’aprendre.

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener hem celebrat el dia de la Pau.
Hem sortit al patí i els infants de 6è ens han llegit un manifest fet per ells i elles. Cada nivell ha aportat una paraula per crear el mur de la Pau.
“No hi ha… Llegeix més»

SORTIDA BIBLIOTECA MUNICIPAL PIERA

El passat 16 de gener els infants de cicle inicial i mitjà vam visitar la biblioteca de Piera i vam gaudir d’una activitat molt artística i engrescadora. Per mitjà d’un recull d’àlbums il·lustrats hem conegut diversos il·lustradors/es i les tècniques que fan servir.

Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA

L’escola celebra la castanyada amb balls tradicionals a cada cicle i gaudim d’unes castanyes ben bones. Us recordem que al classdojo teniu l’enllaç per poder accedir a veure les fotografies i vídeos de la festa.
També ens fa molta il·lusió mostrar quines manualitats més divertides hem… Llegeix més»

Tallers de salut a la nostra escola.

Estimades famílies,
Des del programa de salut i escola de la nostra zona, l’alumnat de cicle superior va gaudir, la setmana passada, d’unes jornades de treball emocional i salut.
L’alumnat ha practicat el fet de relaxar-se, esperar,  gestionar emocions, tot gaudint, compartint el moment i l’experiència.
Cuidem-nos per… Llegeix més»